گاز برودتی فروژن

گاز برودتی قابل استفاده در سیستم ‏های خنک ‏کننده صنعتی

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن( Frogen® )برای سیستم‏ های خنک‏ کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازهای برودتی Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می‏ کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده‏ اند. استفاده از گازبرودتی فروژن Frogen®R134a در سیستم‏ هایی توصیه می‏ شود که در دستگاه‏ ها با دمای متوسط( کمتر از ۳۵ درجه فارنهایت )مورد استفاده قرار می ‏گیرند، که به عنوان نمونه می‏ توان به استفاده از آنها در سیستم خنک‏ کننده دستگاه خودپرداز، خنک کننده کیس کامپیوتر، دستگاه Vending Machine و دستگاه‏ های فروش بستنی اشاره کرد. اما برای دستگاه‏ ها و سیستم‏ هایی که به دمای خیلی پایین نیاز دارند، توصیه ما استفاده از گازبرودتی فروژن Frogen®R404A و Frogen®R507 است، چون این گازها سرمای مناسبی برای انواع فریزرها، ماشین‏ های یخ‏ساز و سردخانه ‏ها تولید می‏ نمایند. گاز برودتی Frogen®R407C و Frogen®R404A بسیار مناسب برای سیستم ‏های خنک ‏کننده صنعتی هستند.

فروژن R22

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن( Frogen® )برای سیستم ‏های خنک ‏کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازبرودتی Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می ‏کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده ‏اند. استفاده از گاز سرمایشی Frogen®R134a در سیستم‏ هایی توصیه می‏ شود که در دستگاه‏ ها با دمای متوسط( کمتر از ۳۵ درجه فارنهایت )مورد استفاده قرار می‏ گیرند.

فروژن R134

شرکت تولید کننده گاز برودتی فروژن( Frogen® )برای سیستم ‏های خنک ‏کننده صنعتی و تجاری استفاده از گازهای Frogen®R134a، Frogen®R404A و Frogen®R507 را توصیه می‏ کند. این مواد به صورت ویژه با گرید صنعتی تولید شده‏ اند. استفاده از گاز Frogen®R134a در سیستم ‏هایی توصیه می‏ شود که در دستگاه ‏ها با دمای متوسط( کمتر از ۳۵ درجه فارنهایت )مورد استفاده قرار می‏ گیرند.

 

2 دیدگاه در گاز برودتی فروژن برای سیستمهای خنک کننده صنعتی
  1. گاز R404 frogen موجود دارید؟

    • بله، انواع گازهای برودتی فروژن و هانیول موجود است.
      در صورت نیاز به گاز A404 فروژن لطفاً تعداد و اطلاعات شرکت خود را به شرکت دایان گاز اعلام فرمایید تا پیش فاکتور مربوطه ارسال گردد.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *