گازهای صنعتی و نوآوری های IIOT شرکت آنووا در سال 2023

 

گازهای صنعتی و نوآوری های IIOT شرکت آنووا در سال ۲۰۲۳

( محتوای ۱۲ روزه: مصاحبه‌ای با شرکت آنووا )

تقریباً یک سال از تأسیس شرکت آنووا[۱] مستقر در نیوجرسی گذشته است. مدیرعامل جدید، محصولات جدید، و چندین جایزه و تقدیر که همگی سال ۲۰۲۲ بسیار موفقی را رقم زدند. از آنجایی که صنعت همچنان، هم از لحاظ پرسنل و هم از لحاظ محصولاتش، در حال مبارزه با کمبودهاست، راه حل‌های از راه دور برای تله‌متری مخزن از راه دور اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند.

این در حالیست که شرکت آنووا امیدوار است میراث ۳۵ ساله‌اش در جایگاه متخصص بازار تداوم یابد، و به همکاری خود با بازیگران اصلی، در زمینه انواع پروژه‌ها و نوآوری‌های (Industrial Internet of Things (IIoT، ادامه دهد. با این اوصاف سال۲۰۲۳ روندها و تقاضاهای جدیدی به همراه دارد، یعنی در تحویل کالا به مشتری هماهنگی حیاتی خواهد بود.

اکنون، در جدیدترین بخش مجموعه محتوای ۱۲ روزه گَس‌ورلد، ضمن صحبت با گرگ برز[۲]، مدیر ارشد درآمد در شرکت آنووا، به بررسی دقیق آنچه که سال ۲۰۲۳ می‌تواند به‌ارمغان آورد، و همچنین مرور برخی از هیجان‌انگیزترین محرک‌های رشد راه‌حل‌های از راه‌دور برای تله‌متری مخزن خواهیم پرداخت.

از اینکه امروز برای صحبت با گس‌ورلد وقت گذاشتید، متشکرم. چطور است با بیان این مطلب شروع کنید که سال ۲۰۲۲ برای شرکت آنووا، به‌عنوان یکی از متخصصان راه‌حل‌های از راه دور برای تله‌متری مخزن، چگونه گذشت…

بسیاری از همکاران در صنعت ما شاهد افزایش تمرکز شدید بر مزایای تله متری تانک، در طول پاندمی، بودند. از آنجایی که کسب و کارها به دنبال بهینه‌سازی کارایی عملکرد خود، و جلوگیری از ریزش مشتری هستند، تقاضای فزاینده‌ای برای راه حل‌های (IIoT) وجود دارد.

در سال ۲۰۲۲، با تحقیقات جدیدی در زمینه مدیریت تولید و طراحی، از عهده چالش‌های عرضه برآمدیم. افزایش تقاضا را در کلیه گازهای صنعتی، به ویژه در هیدروژن، کربوناسیون نوشیدنی‌ها[۳]، و مواد شیمیایی را دیدیم. نگرش جدید و عمیق‌تری را، برای دارایی‌های دورکردشان، در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهیم. تحلیل‌های محاسباتی[۴] پیشرفته ما برنامه‌ریزی، سلامت و ایمنی دارایی را بهبود می‌بخشد، و به مشتری‌هایمان کمک می‌کنیم با مشتری‌های‌شان تعامل بهتری داشته باشند.

راه‌حل‌های نظارتی شرکت آنووا، دقیقاً به چه صورت شرکت‌های گاز صنعتی را ارتقاء می‌دهند؟

ما می‌توانیم با دیجیتال‌سازی دنیای مشتری‌هایمان در سایت مشتریان‌شان، ارزش زیادی تولید کنیم. این امر موجب بازدهی بالای سود، هوش تجاری عمیق‌تر و کاهش انتشار کربن برای شرکت‌های گاز صنعتی می‌شود. ما برای ارائه نگرشی درباره‌ عملکردها و نیازهای روزانه در تمام سایت‌های کاربر نهایی، از طریق تحلیل پیشرفته داده‌ها، با مشتری خود همکاری می‌کنیم.

از نظر شما جالب‌ترین کاربرد یا محرک رشد گازهای صنعتی در سال جاری چه بوده است؟

یکی از جالب‌ترین محرک‌های رشد، در سراسر این صنعت، مربوط به توزیع کنندگانی است که لزوم نظارت بر دارایی‌ها را، برای اجرای کسب وکاری مطلوب، درک می‌کنند. مسافت پیموده شده برای خاکریزها و نیز تعمیر و نگهداری کامیون‌ها، به‌وسیله تله‌متری مخزن، بهسازی می‌شود. تعداد مشتریان ما در جوشکاری و کربوناسیون نوشیدنی‌ها رو به افزایش است.

جدای از لحظات بسیاری که نقطه عطف بودند، سال ۲۰۲۲، با انتصاب مدیرعامل جدید شاهد شروع دوره جدیدی از آنووا بود. می‌توانید در این خصوص کمی بیشتر توضیح دهید؟  

مت[۵] مدیری باتجربه و دارای استراتژی و دانشی نوآورانه است که به رشد آنووا در دیجیتال‌سازیِ تمام بخش‌ها کمک می‌کند. اکنون برای شرکت آنووا زمان هیجان‌انگیزی است، زیرا ما در راه حل‌های نظارت از راه دور با برنامه‌های جدید و اهداف بسیار متمرکز در این صنعت پیشرو هستیم.

توقع دارید چه روندهایی را سال آینده در این بازار ببینید و بزرگ‌ترین اهداف شما چه خواهند بود؟ 

در حال حاضر هیدروژن روندی پیشرو است و صرفاً با افزایش تقاضا برای انرژی پاک رشد خواهد کرد. برای پنج شرکت عمده گاز صنعتی، در دارایی‌های هیدروژن، شرکت آنووا راه‌حل ارجح در نظارت از راه دور است. اکنون بهترین زمان برای مشاهده رشد بازار و شناسایی ظرفیت کامل آن است.

در خصوص اهداف، می‌خواهیم برای مشتری‌هایمان ارزش ایجاد کنیم. به نوآوری در صنعت گاز صنعتی ادامه می‌دهیم و ارزش را در طول زنجیره تأمین فراهم خواهیم کرد.

در آخر، باتوجه به این وقتِ سال و موضوع مجموعه‌ها، اگر بتوانید آرزویی برای صنعت گازهای صنعتی داشته باشید، آن آرزو چه خواهد بود و چرا؟

همه شرکت‌های گاز صنعتی این امکان را دارند که با استفاده از راه‌کارهای نظارت از راه دور، کسب وکار و زندگی مشتریان خود را آسان‌تر کنند. داده‌ها نگرش ایجاد می‌کنند و این ارزشمند است. ما در شرکت آنووا ابزارهایی داریم که باعث می‌شوند داده‌ها به شیوه‌هایی بسیار بامعنی، سودمند و پایدار برای مشتری‌ها کار کنند.

نویسنده: مولی برگسون

منبع: gasworld

[۱] Anova

[۲] Gregg Berres

[۳] Bev carb

[۴] Analytics

[۵] Matt

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *