نشریه gasworld و تغییرات سهامداران

 

هیئت مدیره gasworld امروز مفتخر است که اعلام دارد تیم مدیریت ارشد شرکت، همراه با حمایت شرکت سهامی خصوصی (Mobeus Equity Partners) موافقت کرده اند که شرکت را از “بنیانگذار و رئیس سابق آن یعنی جان راکت” و همسر مدیرش یعنی “کارن” تحویل بگیرند.

تیم مدیریت ارشد، از طریق GW Global Insights Ltd (GWGI)، سهام کامل شرکت محدود gasworld.com

را به دست آورد، جزئیات این معامله فاش نشده است. به رهبری مارتین هاموند تیم مدیریت در ۵ سال گذشته gasworld را به سمت موفقیت های مستمر هدایت کرده است و باعث رشد برند “gasworld” در سطح جهانی شده است، و همچنین اخیراً H2 View (پلتفرمی برای حمایت و ترویج اقتصاد رو به رشد هیدروژن) را برای پرداختن به نقش جدید و مهم انتقال انرژی که هیدروژن انجام خواهد داد، معرفی کرده است.

“مارتین هاموند مدیرعامل جدید” اظهار داشت: بجاست که در آستانه بیستمین سالگرد برند gasworld، تعهد خود را نسبت به محتوای باکیفیت، هوش تجاری و همکاری دیرینه خود با صنعت وذینفعان آن در سراسر جهان تجدید کنیم. ما نسبت به صنعت و این موضوع که مطالعه کنندگان و حامیان خود را در بطن هر کاری که انجام می‌دهیم نگه داریم مشتاق هستیم.

این شرکت که در سال ۲۰۰۳ توسط جان راکت تأسیس شد، با معرفی کانال‌های اطلاعاتی که واقعاً وجود نداشت تصمیم گرفت شفافیت بیشتری را در دنیای فنی گازهای صنعتی ارائه دهد. “ما می خواستیم یک جامعه جهانی برای صنعت خود ایجاد کنیم و معتقدیم که در طی (تقریباً) ۲۰ سال به این مهم دست یافته ایم”. او ادامه داد: درست است که اظهار نظر کنیم که ما به به تمام قاره‌ها سفر کرده‌ایم و بسترهایی برای مذاکره، مباحثه و مناظره، یادگیری و شبکه‌سازی ارائه کرده ایم.

هم کارن و هم جان مایلند از بسیاری از شرکت‌ها برای حمایتشان در طول سال‌هایی که دوستان زیادی در آن پیدا کرده‌اند تشکر کنند. مهمتر از همه، ما می خواهیم از همه کارکنان خود برای تعهد و فداکاریشان در رابطه با تولید اطلاعات و خدمات با کیفیت برای بهره مندی جامعه جهانی گازهای صنعتی تشکر کنیم. این کمپانی با مدیریتی جدید و جانانه که ترکیبی از تجربه و جاه طلبی دارد باقی می ماند تا gasworld را به موفقیتی بزرگ تر برساند.

ریچارد بابینگتون یکی از شرکای Mobeus افزود: ما از اینکه آخرین سرمایه گذاری Mobeus V را در GWGI برای به دست آوردن gasworld تکمیل کرده ایم بسیار خوشحالیم. تیم با استعداد کسب و کار، برنامه هایی برای تنوع بیشتر ارائه خدمات کسب و کار و ادامه مسیر رشد سریع برند H2 View و تمرکز بر پایداری خود دارد. ما مشتاقانه منتظریم تا در کنار تیم در اجرای استراتژی هیجان انگیز آنها کار کنیم.

درباره gasworld

gasworld.com Ltd (شرکت محدود gas world) یک کمپانی رسانه ای و رویدادی است که هم بر تجارت گازهای صنعتی در سراسر جهان و هم بر تجارت جدید و سریع در حال توسعه اقتصاد هیدروژن و انتقال انرژی متمرکز است. این کمپانی مجلات تجاری منتشر می کند، رویدادها را سازماندهی می کند و اطلاعات بازار را از طریق پلتفرم های چاپی و دیجیتالی هوش تجاری خود به بخش ۱۰۰ میلیارد دلاری در سراسر جهان ارائه می دهد.

درباره ی mobeus

ما تیمی از سرمایه گذاران باتجربه با سابقه ۲۰ ساله هستیم که تا سقف ۲۰ میلیون پوند بودجه به شرکت های کوچک و متوسط بریتانیا در تمام بخش ها ارائه می دهیم. ما با تیم های مدیریت با استعداد و مصمم در کمپانی هایی با پتانسیل رشد قوی همکاری می کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *