معامله عمومی سهام پروتون گرین

معامله عمومی سهام شرکت عرضه کننده هلیوم پروتون گرین

 

سهام پروتون گرین ( عرضه ‌کننده هلیوم و دی‌اکسید کربن ) به صورت عمومی معامله می‌شود.

 شرکت پروتون گرین ( Proton Green )  که در ایالت آریزون واقع شده بدنبال افزایش سریع مقیاس تولید هلیوم و شروع تولید دی اکسید کربن درجه بندی شده ی نوشیدنی است. پرتون گرین قرار است به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود.

این خبر نتیجه امضای توافقنامه مبادله سهام قطعی پروتون گرین با سایبر اپ سولوشن (Cyber App Solution) است. که از طریق آن پروتون گرین، سایبر اپ سولوشن را تصاحب می‌کند. این درحالیست که سهامداران پرتون گرین حدود ۹۴٫۴ درصد از سهام ترکیبی موجود را در اختیار دارند.

امید است که این کمپانی ترکیبی، با استفاده از حقوق منابع انحصاری خود در میدان ۱۷۰۵۰۰ هکتاری سنت جانز (St Johns) در آریزونا، به یک پیشرو در تولید گاز هلیوم پایدار و گاز کربن دی اکسید درجه بندی شده تبدیل شود.

میدان سنت جانز که به عنوان یکی از بزرگترین مخازن ذخیره گازهای هلیوم، دی اکسید کربن و کربن در آمریکای شمالی شناخته می شود، دارای حدود ۳۳ میلیارد فوت مکعب هلیوم و ۹ تریلیون فوت مکعب دی اکسید کربن در مخازن قابل دسترسی است.

هم هلیوم و هم کربن دی اکسید استخراج شده از میدان سنت جانز فاقد هیدروکربن هستند.

استیو لوپر مدیر عامل پروتون گرین گفت: از ورود به بازارهای عمومی از طریق قرارداد مبادله سهام خرسند است. و فرصت بازی همه جانبه ی هلیوم و کربن دی اکسید  هیجان انگیزی را برای بازار سرمایه فراهم می کند.

وی افزود: من کاملاً باور دارم که می‌توانیم درآمد تولید هلیوم را از صدها هزار دلار به میلیون‌ها دلار در ماه تا پایان سال افزایش دهیم. ما قصد داریم صنعت را متحول کنیم و در عین حال ارزش پایدار را برای سهامداران و جوامع آنها به ارمغان بیاوریم.

جیم کالور مدیر عامل VCC گفت: از اینکه شاهد اتحاد پروتون گرین و سایبر اپ سولوشن می باشد هیجان زده است. زیرا که این امر «لحظه ای تعیین کننده» در بخش انرژی پایدار را نشان می دهد.

او افزود: این نقطه عطف نه تنها نشان دهنده یک فرصت رشد فوق العاده برای کمپانی است، بلکه تعهد ما را برای پرورش آینده ای سبزتر و پایدارتر تقویت می کند.

این حرکت راه را برای تغییر نام به Proton Green Inc  ( تجارت ثبت شده ی پروتون گرین ) و تغییر برنامه ریزی شده به سمبل PGRN هموار می کند؛ نمادی که پیشتر نزد Nasdaq رزرو شده است.

منبع: gasworld

ترجمه: مهدی محمدی می آبادی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *