فروش اولین محموله هلیوم تولید شده ی شرکت پرتون گرین

پروتون گرین[۱] اولین محموله­ ی هلیوم تولیدشده در کارخانه­ ی استخراج مستقر در آریزونا را به فروش رساند

پروتون گرین به عنوان شرکت تخصصی تولید هلیوم و کربن دی ­اکسید (CO2) درجه بند ­ی شده نوشیدنی، اقدام به فروش اولین محموله­ ی هلیوم تولیدشده در فاز یک کارخانه­ ی استخراج هلیوم مستقر در سینت جانز فیلد[۲] آریزونا کرده است.

گمان می­ رود سینت جانز فیلد واقع در شهرستان آپاچی[۳] با تولید حدود ۳۳ میلیارد فوت مکعب ( معادل حدود ۹۳۴ میلیون متر مکعب) هلیوم و ۵۱۷ میلیارد تن  CO2 در مخازن قابل­ دسترسی یکی از بزرگترین ذخایر تولید هلیوم و CO2 در آمریکای شمالی باشد.

فاز یک کارخانه­ ی استخراج هلیوم شرکت پروتون گرین در ژوئیه­ ی سال ۲۰۲۳ تولید خود را آغاز کرد.

استیو لوپر مدیرعامل شرکت پروتون گرین معتقد بود که فروش به مشتریانی که محصول را با قیمت ثابت پیش ­خرید کرده­ بودند اولین نقطه ­ی عطف در بازاریابی شرکت محسوب می­ شد.

او در ادامه­ ی گفته ­هایش عنوان کرد که « در حال حاضر با تحلیل میزان تولید فاز یک سعی داریم اجرای زیرساخت­ های فاز دو را که انتظار می ­رود ساخت آن در ماه­ های آینده کلید بخورد بهینه­ سازی کنیم.»

پروتون گرین اعلام کرد که در  ماه اوت ۲۰۲۳ قرارداد تبادل قطعی سهام را با شرکت سایبر اپ سولوشن[۴] به امضاء رسانده است که بر اساس این قرارداد، سایبر اپ سولوشنز مالک پروتون گرین خواهد شد.

معامله­ ی یادشده به این معنی بود که پروتون گرین می­ تواند به یک شرکت سهامی عام تبدیل شود که این موضوع به افزایش مقیاس تولید هلیوم و کربن دی ­اکسید (CO2) درجه­ بندی شده  نوشیدنی این شرکت در سطح ایالات متحده کمک می ­کند.

لوپر افزود، « مشتاقانه در انتظار تداوم اجرای عملیاتی در ماه­ های پیش ­رو هستیم، چرا که تلاش ما بر این است که ارزش پایدار و بلندمدتی را نصیب سهام داران­ خود کنیم.»

[۱] – Proton Green

[۲] – St. Johns Field

[۳] – Apache

[۴] – Cyber App Solution

منبع: gasworld

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *