فرآوری هلیوم و گاز طبیعی New Era Helium در نیومکزیکو

New Era Helium در کارخانه فرآوری هلیوم در نیومکزیکو شروع به کار کرد.

همزمان با راه اندازی این شرکت، ساخت کارخانه فرآوری هلیوم و گاز طبیعی New Era Helium در نیومکزیکو آغاز شده است.

کارخانه Pecos Slope که تقریباً در ۲۰ مایلی شمال رازول (Roswell) واقع شده است، حدود ۲۳ میلیون فوت مکعب استاندارد (MMscf) هلیوم گازی در سال تولید خواهد کرد.

این کارخانه همچنین ماهانه ۴۷۷۰۰۰ میلیون فوت مکعب متان و ۳۲۵۴۵ بشکه مایعات گاز طبیعی در ماه را تولید خواهد کرد.

New Era Helium امیدوار است این سایت را تا ۱ ژوئن ۲۰۲۴ راه اندازی کند چون با مشاور مهندسی کانادایی Arjae Design Solutions برای انجام این کار قرارداد بسته است.

ویل گری مدیرعامل New Era Helium گفت که با تولید تخمینی هلیوم به میزان سالانه تقریباً ۳۲ میلیون فوت مکعب، New Era Helium آماده ی تصاحب حدود ۱ درصد بازار هلیوم آمریکای شمالی می شود.

گری افزود: این موجودی قابل توجه از مکان‌های حفاری و ذخایر مرتبط، منبع گاز ورودی روزانه به کارخانه Pecos Slope را برای ۵۳ سال تأمین می کند.

پس از عملیاتی شدن، جریان نقدی آزاد تولید شده از کارخانه Pecos Slope  پایه ای را برای استراتژی تجمیع New Era Helium در زمینه تولید و فرصت های اکتشافاتی هلیوم فراهم می کند.

New Era Helium علاوه بر موارد فوق نیز یک درخواست موفقیت آمیز برای فرآیند قیمت گذاری را تکمیل کرده است و انتظار دارد در هفته های آینده قرارداد فروش هلیوم ۱۰ ساله را با یک شرکت بزرگ گاز صنعتی و شرکت گاز درجه دو خارجی نهایی کند.

قیمت گذاری هلیوم (در رابطه با مقادیر قابل مقایسه) در این قراردادها مطابق با معاملات اخیر می باشد.

 

منبع: gasworld

ترجمه: مهدی محمدی می آبادی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *