اکتشاف ذخایر جدید هلیوم در تانزانیا

اکتشاف ذخایر جدید هلیوم در تانزانیا

شرکت نوبل هلیوم  ( Noble Helium ) حفاری در Mbelele-1 را به عنوان بخشی از پروژه North Rukwa Helium آغاز می کند.

نوبل هلیوم Noble Helium Limited (Noble) از حفاری Mbelele-1 با Marriot Rig #16 در پروژه  North Rukwa Helium این کمپانی در تانزانیا خبر داده است.

Marriott Rig #16 که مجهز به تجهیزات خدمات یکپارچه (SLB) است، گواهینامه بیمه را دریافت کرده و با شروع حفاری چاه افتتاحیه ی Mbelele-1 در این پروژه، به فاز عملیاتی منتقل شده است.

جاستین وود ” مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Noble Helium ” از تلاش‌های مشترکی که این دستاورد را ممکن کرد، از جمله کمک‌های تیم Noble، گروه Marriott، خدمات SLB، تأمین ‌کنندگان محلی، کارگران و دولت تانزانیا تمجید کرد.

اکتشاف ذخایر جدید هلیوم در تانزانیا

وی با تأکید بر اهمیت تاریخی این لحظه خاطرنشان کرد: این لحظه نقطه عطفی بزرگ در تاریخ کمپانی است.

وود در ادامه درباره رویکرد استراتژیک توضیحاتی داد و اظهار داشت: از سال ۲۰۰۶، چهارده BMFC برای نفت و گاز در حوضه های شکاف دار سیستم ریفت آفریقای شرقی< EARS >( مانند حاشیه گسلی،مرزی و…) حفاری شده است که نرخ موفقیت فوق العاده ۱۰۰درصدی داشته اند ( ۱۴ کشف از ۱۴ چاه).

او گفت: ما از روشی اثبات شده برای جستجوی منبع جدید هلیوم استفاده می کنیم.

پروژه North Rukwa Helium که در سیستم شکاف آفریقای شرقی (EARS)  واقع شده است، به دنبال استفاده از یک رویکرد اکتشافی اثبات شده برای کشف ذخایر جدید هلیوم است که به طور بالقوه چشم انداز عرضه هلیوم را متحول می کند و فناوری های حیاتی متکی به هلیوم را توسعه می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *