وبینار گازهای فشرده و دانستنی‌های کاربردی  در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح بر روی پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران توسط تجارت بین الملل گاز دایان برگزارخواهد شد. حضور در این وبیناررایگان خواهد بود. علاقمندان برای حضور در این وبینار می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:

ورود به اتاق کنفرانس

دانستنی‌های کاربردی در خصوص چگونگی خرید گازهای خالص و مخلوط‌های گازی همچنین اطلاعاتی در خصوص کاربردهای این گازها و توضیحاتی در خصوص گرید یا خلوص گازها، شیر سیلندر و معرفی استاندارد‌های شیر خروجی (شیر سیلندر یکی از عوامل اصلی ایمنی سیلندر و گاز است) از جمله سرفصل های مهم این سمینار مجازی خواهد بود .

همچنین باتوجه به اهمیت نگهداری این گازهای فشرده و انبارداری آنها، چگونگی حمل و انبار گازهای فشرده و سیلندرهای گازی باتوجه به استاندارد‌های موجود مباحث دیگری است که در وبینار آموزشی تجارت بین الملل گاز دایان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، از آنجا که خرید رگلاتور به دقت فراوانی نیاز دارد، دایان گاز تلاش دارد تا در این وبینار آموزشی، نحوه ی انتخاب رگلاتور مناسب و معرفی انواع رگلاتورها را توضح دهد. همچنین توضیحاتی در خصوص عملکرد رگلاتورهای تک مرحله ای و دو مرحله ای را ارائه کند.

این وبینار اطلاعات مناسبی را در اختیار مسئولین خرید شرکت‌ها، کارشناسان تازه کار صنعت گازهای فشرده و علاقمندان این صنعت قرار خواهد داد.

نویسنده : سمیه احقری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *