siad

SIAD

شرکت “ SIAD ” تأیید کرده که علاوه بر ادغام شرکت‌های “Praxair” و “Linde”، همکاری سی ساله بین آن‌‍‌ها و شرکت “ Praxair ” به پایان رسیده است.

پس از اعلام شرکت “Praxair” در تاریخ ۲۰ آگوست ( ۲۹ مرداد ) مبنی بر واگذاری این شرکت به یکی از شرکت‌های اروپایی، این خبر شوک بزرگی نبود.

“ SIAD ” از طریق شرکت مادر و هلدینگ خود به نام “Flow Fin”، سهم‌های ایتالیایی خریداری شده توسط شرکت “Praxair” را، بازخرید کرد و در عوض، سهم‌های خود را به شرکت “Rivoira” واقع در نمایندگی شرکت “Praxair” در ایتالیا فروخت. در نتیجه این جابجایی سهام، شرکت “ SIAD ”، کنترل گروه “Mediagas” و “IGAT” را به دست خواهد گرفت و از “Chemgas” خارج خواهد شد.

اتمام این همکاری به معنی تغییر در برنامه‌های فعلی و آتی این شرکت نخواهد بود. به این دلیل که استقلال مدیریتی، استحکام شرکتی، تحقیق‌های مستمر و شهرت جهانی که از طریق صدها هزار در سرتاسر دنیا به دست آمده است، به شرکت “ SIAD ” اجازه می‌دهد که با اعتماد به نفس به آینده نگاه کند.

رئیس گروه “ SIAD ”، آقای « روبرتو سِستینی » اعلام کرد که این جابجایی‌ها هیچ اثری بر “ SIAD ” نگذاشته است و اضافه کرد:

« در حالی که ما از بابت جدایی از شرکت “Praxair” ناراحت هستیم اما در توانایی و قدرت گروه ما برای ادامه دادن راهی که انتخاب کرده و رسیدن به اهداف خود، هیچ شبه‌ای وجود ندارد. شرکت “SIAD” بر اصل سازمانی خود که بخشی از دی.ان.ای این شرکت شده، تأکید دارد که با تحقیق، نوآوری، همکاری با مشتریان و تأمین‌کنندگان، برتری عملیاتی بر پایه آگاهی و قدرت، خلاقیت و وفاداری کارمندان در قسمت‌های مختلف ( فنی، تخصصی، گازهای بهداشتی و خدمات متناظر با آن‌ها ) در ایتالیا و تمام دنیا، به جلو هدایت می‌شود. این شرکت به توسعه تکنولوژی‌های مهندسی ( کارخانه‌های تولیدی برای تکنولوژی‌های گازی، کمپرسورها و مشعل‌ها ) ادامه خواهد داد. روند رو به رشد و مثبت در سال‌های گذشته و به خصوص سال ۲۰۱۸ میلادی باعث افزایش سود ۸ الی ۱۰ درصدی خواهد شد و بهبودی شاخص‌های اقتصادی را به همراه دارد. پیش‌بینی در مورد سال ۲۰۱۹ نیز مثبت بوده و ما در نظر داریم که عملکرد خوب سال قبل را دوباره تکرار کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *