هلیوم

 کسب ۶۰ میلیون دلار از محل فروش گاز خالص هلیوم  اداره انجمن زمین برای مالیات پردازان آمریکایی

 هیئت مدیریت زمین یا انجمن اداره زمین ، ۶۰ میلیون دلار بدست آمده از فروش و حراج گاز خالص هلیوم خام را از خزانه هلیوم فدرال به خزانه آمریکا منتقل می کند .

 کارخانه گاز خالص هلیوم خام انجمن اداره زمین تقریبا ۲۷ درصد نیاز هلیوم آمریکا را برآورده می کند. تقریباً ۱۶ درصد نیاز جهانی به هلیوم را تأمین می نماید .

خزانه گاز خالص هلیوم فدرال منبعی است که در اختیار مردم آمریکا است. توسط اداره حوزه اماریلوی انجمن اداره زمین مدیریت می شود که یکی از تولید کننده های  برتر و پیش گام  هلیوم خام برای  بخش های دولتی و خصوصی است .

گاز خالص هلیوم خام منبعی مهم برای توسعه فنی و دیگر کاربردهای مهم در دفاع ملی، انرژی، دارو، صنعت و استفاده های فضایی است .

 آخرین فروش در ۲۰۱۸ بود. موقعی بود که گاز خالص هلیوم خریداری شده باقی مانده به سه میلیارد فوت مکعب رسید که مقدار حدی است که در آن براساس قانون نظارت بر هلیوم انجمن اداره زمین باید وارد تأمین مداوم فاز  C  کاربردهای فدرال از طریق برنامه فروش نوعی هلیوم شود .

 براساس اعلام مدیر حوزه اماریلو آقای سم بارتون، انجمن اداره زمین افتخار دارد که اعلام نماید که برنامه هلیوم فدرال بیش از ۲ میلیارد دلار را از محل فروش و حراج هلیوم بین سال های  ۲۰۰۵ و ۲۰۱۸ به خزانه آمریکا برگردانه است .

درآمدهای هلیوم براساس قانون نظارت هلیوم ۲۰۱۳ دریافت شدند. برای قیمت گذاری بر اساس بازار و حراج های رقابتی برای فروش هلیوم فدرال به کار رفتند .

 این برنامه کاملاً براساس درآمدها کار می کند. فعالیت آن با استفاده از بودجه های روبه افزایش با درآمدهای ناشی از واریزی های این صندوق است. بنابراین از مالیات پردازان در این فعالیت ها استفاده نمی شود .

ترجمه دایان گاز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *