گاز خالص

گاز خالص

Messer  گازهایی را برای عناصر OLED تهیه می‌کند.

Messer درحال تأمین گاز خالص به شرکت ‌ BOE Optoelectronics Technology است که برای فرایندهای تولید عناصر OLED لازم دارد.

این شرکت چینی در شنگ‌، دو سال پیش ساختن OLED را آغاز کرد. تا‌به‌حال، تولید جهانی این عناصر عمدتاً توسط شرکت‌های کره‌ی جنوبی انجام شده است.

تکنولوژی LED تکنولوژی غالب استفاده‌ شده در نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها و همچنین تلویزیون و نمایشگرهای کامپیوتر بوده است. در این اثنا، LEDهای ارگانیک ( OLED ) درحال جایگزین شدن این دیودهای ( نوعی لامپ ) تابش نور مرسوم هستند. اجزای نازک فیلم، مزایای تکنیکی بیشتری در مقایسه با نسل ماقبل خود دارند و تولید آن‌ها نیز ارزان‌تر است.

BOE Optoelectronics technology درحال حاضر می‌خواهد سهم بازار را به‌دست بیاورد. در سایت خود در چنگ‌دو، این شرکت تأسیساتی برای توسعه‌ی نسل ششم تکنولوژی LTPS/AMOLED باز کرده است. Messer این شرکت چینی را با گازهای خالص لازم از قبیل نیتروژن، اکسیژن، آرگون، هیدروژن و کربن دی اکسید، تأمین می کند. این متخصص گازهای صنعتی درحال حاضر درحال تولید یک ژنراتور نیتروژن با ظرفیت بالاست که برای افزایش پیش‌بینی‌شده در تولید آمادگی داشته باشد.

گازهای خالص عمدتاً کاربرد آزمایشگاهی داشته و کیفیت آن بسیار پر اهمیت می باشد. تعدادی از گازهای خالص به شرح زیر می باشد:

آرگون، نیتروژن، اکسیژن، هیدروژن، دی اکسید کربن، منو اکسید کربن، هلیوم، متان، پروپان، بوتان، پنتان، هیدروژن سولفاید، هیدروژن کلراید، سولفور دی اکساید، استیلن، هوای خشک و …

خلوص این دسته از محصولات بسته به نوع گاز از ۹۹% تا ۹۹٫۹۹۹۹% متغییر می باشد.

 

ترجمه : دایان گاز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *