نمایشگاه مجازی ایران از ۳۰ فروردین به صورت رسمی افتتاح شد. این نمایشگاه که از تاریخ ۵ اسفند آغاز به کار کرده است و به مدت سه ماه در تمام رشته فعالیت‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مجازی ایران  به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما درصورت کاهش شیوع ویروس کرونا اختتامیه در تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مجازی، رویدادی جدید و تجربه نوینی است که صاحبان کسب و کار در دوران پاندمی کرونا به منظور معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند.

نمایشگاه مجازی ایران نیز با حمایت اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران میزبان فعالان اقتصادی در رشته فعالیت‌های صنعت، معدن، تجارت، دانش بنیان، خدمات، کشاورزی و صنایع غذایی، رسانه‌های دیجیتال، استارتاپ‌ها، اقتصاد، هنر و فرهنگ است.

دایان گاز میزبان بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در اولین نمایشگاه مجازی ایران خواهد بود.

دایان گاز از شما همراهان گرامی دعوت می کند تا از غرفه تجارت بین الملل گاز دایان به صورت مجازی بازدید نمایید.

بازدید کنندگان می توانند علاوه بر بازدید رایگان از محصولات و خدمات شرکت های ایرانی، در رویداد های نمایشگاه مجازی ایران بدون پرداخت هزینه شرکت کنند.

بازدید کنندگان گرامی می توانند در هرساعت از شبانه روز از غرفه تجارت بین الملل گاز دایان بازدید نمایند و همچنین با ابزار های تدارک دیده شده با ما در ارتباط باشند.

نمایشگاه مجازی اقدامی نوین است که در وقت و هزینه صرفه جویی می کند و بازه ی زمانی که یک فعال اقتصادی می بایست در نمایشگاه حضوری صرف کند را کاهش می دهد از این پس مرزهای جغرافیایی معنا و مفهوم ندارد.

 

https://iranvirtualexpo.com/exhibitor/dayan-gas/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *