سامسونگ از هند در بحران Covid-19 پشتیبانی می کند. ۱۰۰ دستگاه اندازه گیری میزان غلظت اکسیژن خون  و ۳۰۰۰ سیلندراکسیژن تأمین می شود.

غول فناوری سامسونگ در حال کمک به مبارزه هند علیه کرونا است ، متعهد شد ۵ میلیون دلار کمک مالی کند که هم از دولت های مرکزی و هم از ایالت پشتیبانی می کند

و بخش های مراقبت های بهداشتی را با تجهیزات اکسیژن و همچنین سیلندراکسیژن ضروری برای بیمارستان ها تقویت می کند.

این شرکت با اعلام تلاش های خود در بیانیه اخیر گفت که تصمیمات پس از مشورت مناسب با ذینفعان مختلف در هند و ارزیابی نیازهای فوری دولت های محلی گرفته شده است.

تصور می شود تجهیزات پزشکی به ارزش ۲ میلیون دلار، از جمله ۱۰۰ دستگاه اندازه گیری میزان غلظت اکسیژن خون، ۳۰۰۰ سیلندراکسیژن و یک میلیون سرنگ LDS  ارائه می شود.

این وسایل به ایالت های اوتار پرادش و تامیل نادو ارائه می شود.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از ابتکار عمل مردم، سامسونگ هزینه های واکسیناسیون بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند و ذینفع واجد شرایط در هند را با هدف محافظت از زندگی آنها، با در دسترس بودن دوزهای واکسن، تأمین خواهد کرد.

سامسونگ از تمام متخصصانی که در خط مقدم این نبرد خستگی ناپذیر کار می کنند، استقبال می کند. خانواده سامسونگ ، که شامل کارمندان ما در سراسر هند و شرکای ما و کارمندان آنها است، در این نبرد علیه کرونا همه با هم ایستاده ایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *