دایان گاز میزبان شما عزیزان در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی در تاریخ ۱۸ الی۲۱ آبان ماه در شهر آفتاب بود.

این نمایشگاه با حضور تشکل های صنفی،  تولیدکنندگان، تأمین کنندگان، ارائه دهندگان خدمات فنی و مهندسی، پژوهشگران صنایع شیمیایی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته و همچنین بازدیدکنندگان متخصص با مشارکت شرکت دایان گاز به اتمام رسید.

دایان گاز، بنا به نوع خدمات و محصولات خود در صنایع، میزبان میهمانان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه بود که به موجب این حضور توانست توانمندی های خود را بیش از هر زمان دیگری در اختیار کارشناسان این صنعت قرار دهد.

دایان گاز تأمین کننده انواع گازهای تخصصی، صنعتی، آزمایشگاهی، کالیبراسیون، گازهای استاندارد پرمصرف ( از برند CALGAZ )،  گازهای سرمایشی ( از دو برند  Honeywell, Frogen ) و تجهیزات مربوطه مانند انواع رگلاتور و پانل ها، سیلندرهای گاز در سایزهای مختلف و پالت می باشد.

از تمام عزیزانی که با حضور خود در غرفه دایان گاز مارا مفتخر نمودند کمال تشکر را داریم، امید است محصولات و توانمندی های این شرکت بتواند تجربه خوبی در ذهن شما عزیزان ایجاد نماید.

به امید دیدار شما کارشناسان و عزیزان در نمایشگاه های پیشرو.

برقرار باشید

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *