فروش ویژه سیلندر 20 و 40 لیتری

 

فروش سیلندر گاز ( کپسول گاز ) ۲۰ و ۴۰ لیتری در شرکت دایان گاز

 

فروش سیلندر گاز ( کپسول گاز ) ۲۰ و ۴۰ لیتری در شرکت دایان گاز که تنها نماینده رسمی شرکت پارس ام سی اس می باشد. شرکت پارس ام سی اس تولید کننده انواع سیلندر گاز ( کپسول گاز ) صنعتی و طبی در سایزهای ۲۰  ، ۴۰ و ۵۰ لیتری می باشد.

سیلندرهای پارس ام سی اس با استفاده از لوله هایی با جنس کروم مولیبدن تولید می شوند. سیلندر گاز پارس ام سی اس‌ در سایز های ۲۰ و ۴۰ لیتری با فشار کاری ۱۵۰ الی ۲۰۰ بار  و ضخامت ۵/۳ به همراه کلاهک فلزی قابل ارائه می باشد.

سیلندرگاز پارس ام سی اس با بهره گیری از تجارب و همکاری مستمر شرکت MCS International  با تجربه بیش از ۱۰۰ سال در تولید انواع مخازن تحت فشار، تحت استانداردهای موجود در ایران از قبیل: ۷۹۰۹ ، ۶۷۹۲  و با استفاده از ماشین آلات رباتیک آلمانی تولید می شوند.

هم اکنون این شرکت یکی از بزرگترین و به روزترین شرکت های تولید کننده با توانمندی تولید انواع مخازن تحت فشار بدون درز در ایران می باشد.

این شرکت موفق به اخذ تأییدیه های مربوطه از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سازمان ملی استاندارد ایران گردیده است.

همچنین این شرکت دارای مجوز کیفی صادرات محصول به سراسر دنیا می باشد.

سیلندر گاز پارس ام سی اس دارای ظاهر مناسب و همتراز با سیلندرهای وارداتی می باشد.

این سیلندرهای گاز به عنوان سیلندر گاز اکسیژن و سیلندر گاز صنعتی قابل استفاده می باشد.

برای خرید سیلندر گاز ( کپسول گاز ) پارس ام سی اس با دپارتمان فروش دایان گاز تماس حاصل فرمائید.

7 دیدگاه در فروش سیلندر گاز ( کپسول گاز ) ۲۰ و ۴۰ لیتری
  1. قیمت سیلندر ۴۰ لیتری ؟

    • برای اطلاع از قیمت ها لطفا با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

  2. تفاوت سیلندر گاز با کپسول گاز چیست ؟

    • کپسول اصطلاحیست که در گذشته به کار می رفته در حال حاضر نام مخازن تحت فشار را سیلندر می نامیم.

    • سیلندر گاز و کپسول گاز هر دو یکی هستند اما در عرف بازار کلمه کپسول گاز رایج تر است اما در لایه ی مصرف کننده و فروشندگان حرفه ای تخصصی از کلمه سیلندر استفاده می کنند.
      البته به این مورد نیز می توان اشاره کرد که هر چیز دربسته ای کپسول تلقی می شود مثل: کپسول های خوردنی از جمله کپسول های دارویی، کپسول قهوه. همینطور کپسول گاز کمپینگ.
      اما سیلندر اصولاً شامل سیلندرهای فولادی بدون درز یا، با درز هستند.

  3. چرا قیمت سیلندر گاز و کپسول گاز افزایش پیدا کرده ؟

    • چند عامل باعث افزایش قیمت سیلندر گاز طی دو ماه اخیر پیش آمده:
      ۱- مشوق های صادراتی چین برای لوله هایی که با آن سیلندر گاز می سازند و شرکت های تولید کننده ی ایرانی سیلندر گاز از آن استفاده می کنند و معادل ۱۳% بوده، برداشته شده و باعث افزایش قیمت واردات لوله های چینی شده است.
      ۲-افزایش نرخ ارز
      ۳-طی دوران کرونا به علت افزایش تقاضا بازرگانان زیادی را ترغیب نمود تا سیلندر چینی که اصولاً قیمت تمام شده ی آن از سیلندر گاز ایرانی کمتر است وارد نمایند اما موج آخر کرونا از نوع تنفسی نبود و تقاضای سیلندر در ابتدای سال کاهش پیدا کرد اما سیلندرهای گاز متفاوتی وارد شده بود که باعث بر هم زدن تعادل بازار شد که این امرسبب شد عرضه بیشتر از تقاضا شود و قیمت سیلندر درگیر جنگ قیمتی شود اما اکنون با اتمام آن سیلندرهای ارزان با نرخ های ارزان ارز آن دوره قیمت سیلندرها واقعی شده و با توجه به روند افزایشی قیمت ارز احتمال افزایش آن باز وجود دارد.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *