عضویت دایان گاز در انجمن مدیریت سبز ایران

عضویت دایان گاز در انجمن مدیریت سبز ایران

شرکت دایان گاز مفتخر است اعلام نماید در راستای اهداف خود به عضویت انجمن مدیریت سبز ایران درآمده است.

انجمن مدیریت سبز ایران تشکلی غیردولتی و غیرانتفاعی (NGO) است که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران به ثبت و دامنه فعالیت آن بر سازمان ها (تولیدی، خدماتی و عمومی) متمرکز می باشد و بر گسترش دانش و فرهنگ مدیریت سبز که به معنی همگرایی مسئولیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی سازمان ها است تمرکز دارد. در راستای دستیابی به این امر اقداماتی از قبی ل جذب سازمان ها و کارشناسان مرتبط به عنوان عضو فعال، تولید دانش در قالب تدوین و ترجمه کتاب های روز در این حوزه، برگزاری همایش هایی در سطح بین المللی و ملی، تربیت کارشناسان متخصص و ارزیابان مدیریت سبز، ارتباط با نهادهای معتبر داخلی و بین المللی، حضور در محافل علمی و برگزاری جایزه مدیریت سبز ایران انجام می دهد.

در ادامه شما همراهان گرامی را با چشم انداز و ماموریت این انجمن آشنا می کنیم:

چشم انداز انجمن مدیریت سبز ایران
انجمن مدیریت سبز ایران معتبرترین تشکل غیردولتی علمی و حرفه ای مدیریت سبز در کشور و منطقه است، که برای یکپارچه سازی مسئولیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی سازمان ها تولید علم و دانش می نماید.

ماموریت انجمن مدیریت سبز ایران
ارائه خدمات کارشناسی مدیریت سبز به سازمان های کشور و منطقه با هدف ایجاد پایداری در فضای کسب و کار، از طریق یکپارچه سازی مسئولیت های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی آنان.

بر اساس چنین رویکرد و ماموریتی است که:

  1. انجمن مدیریت سبز ایران توسعه تربیت نسلی مسئولیت پذیر نسبت به محیط زیست را در دستورکار خود دارد. کارشناس و ارزیاب سبز تربیت می نماید.
  2. مدلهای ۲۲ گانه مدیریت سبز را بر اساس نوع محصول- فرایند و فرهنگ سازمانی طراحی و توسعه داده است.
  3. کتب تخصصی و ترجمه نموده است. (تا کنون قریب بر ۱۲۵ عنوان در حدود ۱ ملیون نسخه)
  4. برگزاری جوایز سبز در سطح ملی
  5. همکاری با نهادهای بین المللی
  6.  انجمن مدیریت سبز ایران از پایان نامه های دانشجویی در سطح کارشناسی-ارشد- دکترا با هدف تعیین عناوینی کاربردی و هم راستا با مدیریت سبز حمایت علمی بعمل می آورد.
  7. پاسخ به چالش های امروزین زیست محیطی با تمرکز بر امور فرهنگی، قانون گذاری، مدیریت و فن آوری مقدور نخواهد بود. در این مقطع تاریخی انجمن مدیریت سبز ایران رویکرد” فلسفه زیست محیطی” را برای نخستین بار در کشور پایه گذاری نموده است.

سایت انجنن مدیریت سبز ایران

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *