دایان گاز

 

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار ” نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی” از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در طراحی پوستر نمایشگاه از درخت سرو ایرانی( بته جقه )که به لحاظ فرم شبیه قطره نفت است، استفاده شده است. درخت سـرو نماد ایستادگی، آزادگی و سرافرازی، از اصیل‌ترین، قدیمی‌ترین و مهم‌ترین نمادهای ایرانی است.

با توجه به موضوع نفت دانش بنیان و فناور نیز از ترکیب سرو با دوایری که سمبل دنیای صنعت نفت( سمبل کشورها و سلول های تشکیل دهنده نفت )است به مرکزیت ایران( نقشه ایران با خلیج فارس و دریای خزر به رنگ فیروزه‌ای )استفاده شده است.

در این طرح از دایره‌هایی به رنگ فیروزه ای به عنوان یک رنگ اصیل ایرانی استفاده شده است. همچنین ایجاد نشانه‌هایی از مجموعه اکتشاف تا پالایش و تولید محصولات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و حمل و نقل همراه با نیروی انسانی متخصص در این طراحی مشاهده می‌شود.

در این طرح دوایری با رنگ طوسی( رنگ صنعت )که با ترکیب رنگ فیــروزه ای نماد فناوری نوین و های‌تک( تکنولوژی برتر )در عصر جدید صنعتی و اینترنتی است که در واقع نماد دیپلماسی انرژی همراه با صادرات و ورود به بازارهای جهانی در ارتباط با دیگر کشورهاست با مرزبندی( محدوده دوایر فیروزه ای با دوایر طوسی )امنیت عرضه انرژی داخلی و خارجی، مشاهده می شود.

دایان گاز به عنوان یکی از شرکت های فعال در صنعت گازهای فشرده، در زمینه تامین و تولید گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی، مخلوط های گازی، مخلوط های استاندارد کالیبراسیون، گازهای برودتی، گازهای مایع، سیلندرهای گاز صنعتی و طبی، انواع رگلاتور، شیر، پالت منیفولد، مخازن حمل و نگهداری گازهای مایع، سیلندرهای نمونه گیری و سایر تجهیزات جانبی فعالیت می نماید.

بدین وسیله از همه شما همراهان گرامی، متخصصین، کارشناسان و علاقمندان این صنعت دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در سالن ۴۱B، به شماره غرفه ۶۰۴۰ در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید فرمایید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *