گلف کرایو

معرفی شرکت گلف کرایو Gulf Cryo

 

شرکت دایان گاز برای تأمین بخشی از مخلوط های گازی خود و همچنین در مورد گازهای خالص آزمایشگاهی با شرکت گلف کرایو همکاری می نماید. از این رو بد نیست شما همراهان گرامی برای آشنایی با شرکت گلف کرایو متن ترجمه شده از سایت این شرکت را مطالعه نموده تا با توانمندی های این شرکت آشنا شوید.

شرکت گلف کرایو Gulf Cryo متشکل از مدیران اجرایی عالی‌رتبه‌ای است که همواره تمامی فعالیت‌ها را از نزدیک زیر نظر دارند و این شرکت را در مسیر درست هدایت می‌کنند. آن‌ها به تعیین اهداف، ادارۀ ظواهر امور و فعالیت‌های مختلف این شرکت و همچنین پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز آن‌ها کمک می‌کنند.

هیئت مدیره فعالیت‌های شرکت گلف کرایو را مشترکاً کنترل و هدایت می‌کنند. آن‌ها ستون اصلی شرکت هستند که دربارۀ اجرای راهبردها و فرایندهای کلیدی تصمیم می‌گیرند تا بدین ترتیب شکوفایی شرکت را تضمین کنند. این هیئت، هر سه ماه یک بار، جلساتی را برگزار می‌کند تا دربارۀ تصمیمات استراتژیک توافق کنند و مطمئن شوند که منابع لازم برای دستیابی به اهداف سازمانی تأمین می‌شوند.

شرکت گلف کرایو، به‌عنوان اولین تولیدکنندۀ گازهای صنعتی در منطقه، در سال ۱۹۵۳ در کویت تأسیس شد. آرزوی ما برای رشد و تبدیل شدن به بازیکنی جهانی در بازار گازهای صنعتی ما را به تکاپو انداخته است تا معیار سنجش و پیشگام منطقه و از لحاظ ایمنی، بهداشت، محیط زیست و کیفیت نیز الگوی سرآمدی باشیم. این اشتیاق انگیزه‌ای شد تا قلمروی خود را به ۱۰ کشور توسعه دهیم و ظرفیت‌های لجستیکی و تولیدی‌مان را بالا ببریم تا آن سطح از خدمات مشتری را که مطلوب مراجعین ما در منطقه است ارائه دهیم.

پس از سرمایه‌گذاری‌های موفق در پیشرفته‌ترین تأسیسات تولیدی، ناوگان توزیع مدرن و سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی ( ERP )، بازدهی‌مان را بیشتر کرده‌ایم تا در بهره‌گیری از فرصت‌های جدید چابک و سریع باشیم و به یکی از کارآمدترین شرکت‌های گازهای صنعتی تبدیل شویم.

با وجود آرمان‌مان برای رسیدن به جایگاهی جهانی، توانایی‌مان را پرورش می‌دهیم تا در هر یک از کشورها به‌عنوان شرکتی محلی عمل کنیم و در عین حال پیرو استانداردها و روش‌های جهانی این صنعت باشیم. همین چابکی ماست که ما را از سایر شرکت‌های گازی منطقه‌ای و بین‌المللی متمایز می‌کند زیرا ما طبق استانداردهای جهانی عمل می‌کنیم و به‌طور همزمان بازارهای محلی را می‌شناسیم و با آن‌ها ارتباط داریم.

همان‌طور که به هفتادمین سالگرد تأسیس شرکت نزدیک می‌شویم، همچنان با چالش‌هایی روبرو هستیم و بدون شک پس از هر چالش، کارآمدتر ظاهر خواهیم شد زیرا سابقه‌ای بیش از ۶۵ سال داریم. به لطف تعهد کاری تیممان و اعتمادی که مشتریانمان به ما کرده‌اند، همچنان نسبت به هدف گسترش جهانی و رهبری منطقه‌ای‌مان خوش‌بین خواهیم بود.

چشم‌انداز اصلی گلف کرایو بدین شرح است «شرکت گلف کرایو، به‌عنوان شرکت گاز صنعتی در کلاس جهانی، به ایجاد اصول اجتماعی و ارزش‌های بنیادین ادامه خواهد داد تا از تعالی عملیاتی و رهبری متمایز در بازار منطقه اطمینان حاصل کند.»

به‌منظور اکتشاف، توسعه، تولید و توزیع تمامی محصولات‌مان در سراسر جهان و حضور به‌عنوان تأمین‌کننده‌ای ایمن و قابل اعتماد برای مشتریان‌مان و همچنین پاسداری از ارزش‌ها و به‌کارگیری روش‌های تجاری موفق جهت حفظ دائمی استانداردهای عالی، هدف اصلی شرکت گلف کرایو اجرای تعهدات به‌شیوه‌ای منعطف و سودآور و پابرجا بودن به‌عنوان سازمانی مسئول در برابر محیط زیست است.

ارزش‌ها

ارزش، فرایند پرورشی است که موجب ارتقاء کیفیت و اخلاقیات می‌شود.

مزیت رقابتی

گلف کرایو، به‌عنوان یک شرکت، همواره تلاش می‌کند با تداوم حس عمیق پاسخ‌گویی نسبت به هر قدمی که برای تصمیمات و اقداماتش برمی‌دارد، به ارزش‌های بنیادین خود پایبند بماند.

ما از خط‌مشی‌های ارزشی‌مان که در موارد زیر جلوه می‌یابند حمایت و حفاظت می‌کنیم:

اعتماد

رعایت صداقت، محرمانگی و انصاف.

شفافیت

برای ایجاد محیطی شفاف، جریان اطلاعاتی باز و آزادی را برقرار می‌کنیم.

احترام

در شرکت گلف کرایو، احترام متقابل بین کارمندان، مشتریان و تأمین‌کنندگان وجود دارد.

مالکیت

با کارمندان با مساوات و انصاف رفتار می‌شود و در خط‌ مشی‌های رشد شرکت مورد توجه قرار می‌گیرند.

ایمنی

ما برای عملیات‌مان الگوهای سرآمد را اتخاذ و اجرا می‌کنیم تا محیطی عاری از وقایع ناگهانی داشته باشیم.

کار تیمی

کار تیمی جهت دستیابی به اهداف و تضمین بالاترین سطح حرفه‌ای‌گری در سازمان.

تفویض اختیار

تفویض اختیار، منابع و مسئولیت‌پذیری به اعضای تیم جهت دستیابی به نتیجۀ دلخواه.

سفر

«هرگز نمی‌توانید از اقیانوس عبور کنید مگر این‌که شجاعت دور شدن از ساحل را داشته باشید.»          – کریستوفر کلمبوس (Christopher Columbus)

شرکت گلف کرایو Gulf Cryo اولین تولیدکنندۀ گاز در کویت بود که گازهای صنعتی مانند اکسیژن و نیتروژن را برای صنعت پررونق نفت محلی فراهم می‌کرد. سپس، با تأسیس شرکت Arabian Industrial Gases Company در شارجه، این شرکت طبق چشم‌انداز رئیس خود برای تشکیل «گروهی» موفق، قلمروی خود را در دهۀ ۷۰ میلادی به امارات متحدۀ عربی گسترش داد.

قابلیت‌های شرکت گلف کرایو عبارتند از: شبکۀ بزرگ توزیع خط لوله، بزرگ‌ترین ظرفیت تجاری تولید و جداسازی هوا در منطقه و همچنین شبکۀ گستردۀ تأسیسات تولیدکننده و توزیع‌کنندۀ اکسیژن، نیتروژن، استیلن، دی‌اکسید کربن، یخ خشک، هیدروژن، نیتروز اکسید و گازهای خوراکی، گازهای خاص و گازهای طبی است.

شرکت گلف کرایو به داشتنِ بزرگ‌ترین ناوگان توزیع در منطقه افتخار می‌کند.

سفر، سیری طولانی و پیوسته است. ما مشتاقیم قله‌های بیشتری را فتح کنیم و امید داریم به نقاط عطف بی‌شماری دست یابیم. در سطح جهانی نیز مشتاقیم برای تمامی بخش‌های تجاری‌ای که به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم، راه‌کارهای یکپارچه‌ای را ارائه دهیم و دائماً در جستجوی گزینه‌های جدید هستیم تا به سراغ‌شان برویم.

سفر شرکت گلف کرایو که ۶۸ سال قبل آغاز شد، به تاریخچه‌ای از موفقیت‌های مکرر تبدیل شده و شرکت را پیشگام این صنعت کرده است. شرکت گلف کرایو، با بیش از ۱۵۰۰ متخصص چندرشته‌ای که با بصیرت و چشم‌انداز پیشگامانۀ مدیریت هدایت می‌شوند و از تجربۀ کاری گسترده و تعهد به برنامۀ آتی شرکت برخوردارند، به راه خود ادامه می‌دهد. ما همیشه قصد داشتیم با حرکتی جلورونده و تلاش برای عبور از انتظارات، در همۀ حوزه‌های کاری به رشد پایدار برسیم. در این سفر، شرکا همیشه نیرویی بوده‌اند که موجب ساخت و حفظ هویت ما در مرزهای جغرافیایی شده‌اند. ما به شرکا، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران‌مان که برای داخل و خارج سازمان ارزش زیادی می‌آفرینند افتخار می‌کنیم. شرکت گلف کرایو، شراکت استراتژیکی را با شرکت Mumtalakat Holding Company که قوۀ سرمایه‌گذاری پادشاهی بحرین است، شکل داده است.

شراکت ما با شرکت ممتلکات به رشد و متنوع‌سازی پرتفولیوی‌مان در فعالیت‌های مهم صنعتی و حضورمان در پادشاهی بحرین کمک کرده است. آقای محمود هاشم الکوهجی، مدیرعامل شرکت ممتلکات، با در نظر گرفتن پتانسیل بی‌کران رشد در شرکت گلف کرایو، آن را همکاری موفقیت‌آمیزی می‌داند. او معتقد است این پروژۀ جدیدِ ریسکی با تیم گلف کرایو، رابطۀ تجاری بلندمدتی خواهد بود که مشخصۀ آن رشد تصاعدی و عزم توسعه است. ارزش‌های بنیادین شرکت گلف کرایو و گروه ۱۵۰۰ نفری کارمندان برای پاسداری از میراث سازمان و موفقیت بی‌وقفۀ آن انتخاب شده‌اند. این شرکت، از آغاز شکل‌گیری‌اش، به‌عنوان شرکت اکسیژن و استیلن کویت شناخته می‌شد و هدف آن این بوده است که به‌عنوان سازمانی یکپارچه شناخته شود.

ما — یعنی تیم گلف کرایو — همواره در طی سال‌ها به استعدادهای برتر و استثنائی‌مان وفادار بوده‌ایم: افرادی که همیشه ارتباطات خوب و فرهنگ کاری جامع و کارآمدی دارند تا جریان پیوستۀ کیفیت برتر کاری و عملکرد ارتقاءیافته را حفظ کنند. به‌عنوان یک تیم، مسئولیت‌پذیری، ایمنی، شفافیت و پاسخ‌گویی را با کارمان درمی‌آمیزیم تا استانداردهای عالی را هم در اخلاق تجاری و هم اخلاق حرفه‌ای اعمال کنیم. سفر ما به سوی موفقیت، فرایندی دائمی است زیرا همواره برای رسیدن به تعالی در تمامی حوزه‌های کاری تلاش می‌کنیم. مسیر این شرکت به سمت موفقیت، همواره توسط هیئت مدیرۀ خبره و اعضای کمیتۀ اجرایی ما — که از دانش استثنائی و اساسی در حوزۀ کاریشان برخوردارند — هدایت می‌شود.

شرکت گلف کرایو Gulf Cryo به‌عنوان سازمانی جهانی، دائماً از طریق برنامه‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی‌مان ( CSR )، در خدمات بشردوستانۀ مختلفی که در رونق اقتصادی و اجتماعی کشورهای حوزۀ کاری‌مان تأثیر دارند، شرکت می‌کنیم. همراه با تلاش‌های آنان، همواره سعی داریم با فعالیت‌های گوناگون در بخش‌هایی چون اجتماعی، اخلاقی و زیست‌محیطی، تأثیری مثبت ایجاد کنیم و بدین ترتیب بهترین روابط ممکن را درون جوامع برقرار کنیم.

این استراتژی توسعۀ جغرافیایی و محصولات، در کنار اقتصادی روبه‌رشد و گروه متخصصان زبده، باعث شده است این شرکت بتواند با خدمات‌دهی به بخش‌هایی چون نفت و گاز، فولاد، مواد شیمیایی، شیشه، مواد دارویی، غذا و نوشیدنی، مراقبت‌های بهداشتی و بسیاری دیگر، به رشد سالانۀ دو رقمی برسد.

شرکت گلف کرایو دارای شبکۀ بزرگ توزیع خط لوله، بزرگ‌ترین ناوگان توزیع در منطقه و بزرگ‌ترین ظرفیت تجاری تولید و جداسازی هوا در منطقه است. نیروی کار بسیار ماهر گلف کرایو سعی بر توسعۀ فناوری‌ها جهت پیشبرد فرایندها و تکنیک‌ها از طریق کاربردهای نوآورانۀ گاز دارد و بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریان پیدا می‌کند. این شرکت در زیرساخت صنعتی خود سرمایه‌گذاری کرده است تا جلودار صنعت گاز باشد اما به سرمایه‌گذاری‌های داخلی خود نیز ادامه می‌دهد؛ این شرکت با افزایش میزان توسعۀ کسب و کار، منابع انسانی و کارکردهای ایمنی و کیفیت، از جمله تشکیل یک ادارۀ داخلی بی‌نظیر برای حسابرسی و سیستم ERP — که هدف همۀ آن‌ها پیشبرد تعالی است — بر قابلیت‌های سازمانی‌اش متکی است. حدکمال تولید در شرکت گلف کرایو، تحویل محصولات باکیفیت و سطح‌بالا به تمامی مشتریان به‌عنوان هدف اصلی‌مان است. با در نظر داشتن این موضوع و به‌منظور فراهم کردن حداکثر رفاه برای مشتریان، انواع مختلف تحویل را متناسب با نیاز مشتری ایجاد کرده‌ایم. این شرکت قصد دارد با گسترش حضور جهانی و تقویت برتری منطقه‌ای خود، حضور و پتانسیل رشدش را در سال‌های پیش رو افزایش دهد.

امروزه، شرکت گلف کرایو در ۱۰ کشور فعالیت دارد و دارای بیش از ۳۰ پایگاه است که به‌عنوان قطب تولید و توزیع عمل می‌کنند. شرکت گلف کرایو، به‌عنوان اولین تولیدکنندۀ گازهای مختلف در کویت، کاری تاریخی انجام داد و پس از تشکیل شرکت Arabian Industrial Gases Company واقع در شارجه، عملیات تجاری‌اش را به امارات متحدۀ عربی گسترش داد. در حال حاضر، حوزۀ عملیاتی خود را به‌طور پیوسته در خاورمیانه و شمال آفریقا بسط داده است. امروزه این شرکت در ۱۰ کشور فعالیت دارد و از طریق شرکت‌های وابسته و تابعه به توسعۀ گسترۀ جهانی خود ادامه می‌دهد. محدودۀ حضور این شرکت به کشورهایی چون بحرین، مصر، عراق، اردن، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی، ترکیه و امارات متحدۀ عربی می‌رسد. دلیل تمایز این شرکت در این صنعتِ پررقابت، طومار دستاوردهای آن است. اعتبار این شرکت این است که بزرگ‌ترین ظرفیت تجاری تولید و جداسازی هوا در منطقه و شبکۀ گسترده‌ای برای توزیع گازهای صنعتی مختلف دارد.

برنامه‌های توسعۀ آتی این شرکت از نظر دور نیستند. هدف آن اجرای برنامه‌هایی است که بتوانند به‌وسیلۀ پیشرفت‌های تکنولوژیکی جدید و ارتقاء یافته در صنعت، خدماتش را دسترس‌پذیرتر کنند. با نگاهی به آینده، مسیر مشخص و واضح شرکت گلف کرایو، رشد بنیادی بیشتر و توسعۀ چشمگیرتر در جهت تقویت رهبری منطقه‌ای در صنعت و بازار است. این هدفِ استراتژیکِ این شرکت است و با تعهد کاری تیم‌مان و اعتماد مشتریان‌مان یقین داریم که این هدف محقق خواهد شد.

شرکت دایان گاز بنا به ارتباط خوب خود با مجموعه گلف کرایو و توانمندی های این شرکت در تأمین مخلوط های گازی ( با استاندارد ISO17025 و NIST ) و گازهای آزمایشگاهی با خلوص بالا همکاری نموده و نماینده این شرکت در ایران می باشد.

منبع: https://www.gulfcryo.com

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *