گاز کالیبراسیون Calgaz

 Calgaz  و گاز کالیبراسیون

Calgaz تولید گاز کالیبراسیون Calgaz Plus راه اندازی کرد. تولید در راستای توسعه برند شرکتی گازهای کالیبراسیون،افزایش سطح خدمات بازرسی و امنیتی انجام گرفته است. خط تولید سیلندرهای CalgazPlus جدید و توسط شرکت ایرلیکویید آمریکا راه اندازی شده است.

در حال حاضر ۴ سایز از این گازهای کالیبراسیون به تولید رسیده است: ۶۰ لیتر ، ۱۱۶ ، ۶۲۵  و ۸۵۰ لیتر می باشند. اما مزیت اصلی در سیستم مهار و نگهدارنده است.

طبق صدور بخشنامه ای از شرکت “ایرلیکویید” ، سیلندر گاز کالیبراسیون CalgazPlus60 و CalgazPlus116 ، تقریباً با سایز سیلندرهای موجود CALGAZ34 و CALGAZ58 برابر هستند. اما حجم آنها تقریباً دو برابر است. این امر موجب شد در ایستگاه های کالیبراسیون – خودکار، تبدیل های سیلندر کمتر انجام شود. که در نتیجه هزینه گاز کالیبراسیون دستگاه کاهش پیدا کرده است.

 جیم انگلیش، معاون مدیر عامل بخش گازهای کالیبراسیون شرکت ایرلیکویید در اینباره نظرش را اعلام کرد. وی گفت: سیلندرهای قابل برگشت CalgazPlus ، بخش دیگری از تعهد کارفرمایان Calgaz در ساخت هر روزه برای انتقال خدمات و محصولات ابداعی با بالاترین کیفیت می باشد. و در بخش گاز کالیبراسیون، برای مشتریان به شکل مؤثر و ایمن انجام می گیرد.

2 دیدگاه در تولید گاز کالیبراسیون Calgaz Plus راه اندازی شد
  1. ایا شرکت دایان گاز
    گاز میکس کالیبراسیون Calgaz رو فروش دارد

    • به شرکت دایان گاز امکان تامین گاز کالیبراسیون از برند Calgaz را دارا می باشد.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *