گاز

گاز

شرکت مسر آلمان بزرگترین سایت تولید گاز صنعتی را با همکاری شرکت فولاد هوا فات در ویتنام راه اندازی خواهد کرد.

شرکت مسر آلمان قرارداد ساخت دو پلنت تولید نیتروژن، آرگون و اکسیژن را در منطقه ای صنعتی واقع در جنوب مرکزی ویتنام امضا نموده.

ظرفیت تولید این سایت ۸۰٫۰۰۰ نرمال متر مکعب اکسیژن و ۱۶۰٫۰۰۰ نرمال متر مکعب نیتروژن در ساعت خواهد بود.

محصول تولید شده جهت مصرف شرکت فولاد ویتنام خواهد بود و گاز مایع حاصل از آن در بازار داخل به فروش خواهد رسید.

سرمایه گذاری شرکت مسر برابر ۹۰ میلیون دلار می باشد.

راه اندازی این ۲ سایت در نوامبر ۲۰۱۸ خواهد بود.

فروش سال گذشته مسر آلمان در ویتنام برابر ۴۳ میلیون دلار بوده که با راه اندازی این کارخانه میزان فروش افزایش پیدا خواهد کرد.

این قرارداد اولین همکاری بین دو شرکت نیست، اولین قرارداد در سال ۲۰۰۷ که مبلغ سرمایه گذاری برابر ۲۰ میلیون دلار جهت ساخت کارخانه تولید گاز صنعتی اکسیژن، نیتروژن و آرگون بوده و دومین قرارداد آنها در سال ۲۰۱۲ بوده که ظرفیت آن کارخانه را ۱۵۰% افزایش داده است.

قابل ذکر است ۲۲% بازار ویتنام در اختیار شرکت مسر می باشد.

 

شرکت مسر آلمان به عنوان یکی از شرکت های بزرگ بین المللی در زمینه تولید گازهای صنعتی و آزمایشگاهی شناخته می شود. این شرکت علاوه بر برندی که جهت تولید گازهای صنعتی و آزمایشگاهی دارد، دارای برندهای دیگری در صنایع مرتبط مثل مخازن نگهداری دی اکسید کربن، تجهیزات کنترلی، جوش و برش و چند صنعت دیگر می باشد. می توان شرکت مسر را پنجمین شرکت بزرگ گازی دنیا دانست. سابقه فعالیت این شرکت آلمانی به بیش از ۱۰۰ سال می رسد.

شروع فعالیت شرکت مسر آلمان با تولید چراغ هایی با سوخت استیلن بوده است و بعد از گذشت سالیان طولانی در حال حاضر به یکی از قطب های تولید گاز در جهان تبدیل شده است. در حال حاضر عمده فعالیت شرکت مسر آلمان در اروپای شرقی و چین می باشد.

ترجمه: دایان گاز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *