گاز فروژن

گاز برودتی در سیستم تهویه مطبوع تجاری

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت.

در گذشته شرکت فروژن( Frogen® )گاز‏ برودتی HCFC-22 )Frogen® R22 )را با گرید تجاری تولید می‏ کرد و به عنوان ماده اولیه سیال برودتی به بازار می‏ داد.

بعد از آنکه دستور داده شد گاز برودتی CFC( کلروفلوروکربن‏ ها )از رده خارج شوند و در آینده‏ای بسیار نزدیک گاز برودتی ®R22( هیدروکلروفلوئوروکربن )هم از رده خارج خواهد شد، لذا توصیه شده است که از گاز برودتی Frogen®R134a و Frogen®R123 به عنوان جایگزین استفاده شود.

این گازهای برودتی جدید خیلی مواد خوبی هستند و استفاده از آنها در سیستم‏ های تهویه مطبوع جدید و به‏ روز رسانی‏ شده خیلی مثمرثمر خواهد بود و بهره وری بالایی دارند و ضمن صرفه‏ جویی اقتصادی برای کاربران، سرمایش خوب و مؤثری هم برای کاربران به ارمغان می  ‏آورند.  

گاز برودتی تولیدی برای سیستم ‏های تهویه مطبوع تجاری

Frogen® R407C

R407C گاز برودتی

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت. در گذشته شرکت فروژن( Frogen® )گاز‏های HCFC-22 )Frogen® R22 ) را با گرید تجاری تولید می‏ کرد و به عنوان ماده اولیه سیال برودتی به بازار می ‏داد.

Frogen® R-22

گاز برودتی R22

برای یک سیستم تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری چند پارامتر از اهمیت بالایی برخوردار است: ابعاد و اندازه، قابلیت اطمینان و قیمت. در گذشته شرکت فروژن( Frogen® ) گاز‏هایHCFC-22( Frogen® R22 ) را با گرید تجاری تولید می ‏کرد و به عنوان ماده اولیه سیال سرماساز به بازار می‏ داد.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *