ایرپروداکت

ایرپروداکت بخش مکانیکی بزرگترین مجتمع گازی صنعتی جهان در جیزان، عربستان سعودی، را تکمیل‌ کرد.

شرکت تایر وان این مجتمع را که مجتمعی در مقیاس جهانی ا‌ست، بدون فوت وقت با ۲۵ میلیون نفر ساعت تکمیل کرد.

 دکتر صمیر صرحان، نایب رئیس اجرایی شرکت، می‌گوید: برای اعضایی از تیم ما که در تکمیل این پروژه با تعداد نفر ساعت لازم نقش داشتند، مواجهه با چالش‌های مختلف، و انجام چنین پروژه‌ای بدون فوت وقت واقعاً اتفاقی استثنایی‌ست.

این پروژه در حقیقت صحبت از جان‌ و مایه گذاشتن برای حفظ ایمنی در کار، و تمرکز بالا روی انجام پروژه ا‌ست. رضایت مشتری مؤید موفقیت ماست که توانستیم به اتمام مرحله تأسیسات مکانیکی این پروژه بزرگ ساختمانی برسیم.

دکتر صرحان افزود: در آینده، وقتی تخصص شرکت نظر مشتری‌ را جلب کند، می‌توانیم با افتخار به نقشه اشاره کنیم و بگوییم بگذارید از آنچه در جیزان کرده‌ایم بگوییم.

در آوریل ۲۰۱۵، موفق به امضای پیمان ۲۰‌ساله پروژه با شرکت سعودی آرامکو، تحت سرمایه‌گذاری مشترک ایرپروداکت و هلدینگ ACWA، جهت ساخت، تملیک و راه‌اندازی بزرگترین مجتمع گازی صنعت جهان برای تأمین ۷۵ هزار تن مکعب گاز در روز برای پالایشگاه شرکت آرامکو و سیکل ترکیبی گازی یکپارچه احداث‌ شده در جیزان شدیم.

پروژه جیزان توسط مرکز اجرایی اصلی ایرپروداکت در انگلیس، امریکا، چین و هند، با مشارکت جدی کارکنان عربستانی اجرا شد. انتظار می‌رود این مجتمع گازی صنعتی امسال (۲۰۱۹) وارد مرحله تولید شود.

دکتر صرحان در این باره گفت: بطور کلی، مهندسی، تدارکات و احداث این تأسیسات گازی به‌عنوان بزرگترین تأسیسات گازی جهان حدود سه سال به طول انجامید. این پروژه از تمام پروژه‌‌هایی که شرکت ایرپروداکت تا کنون اجرا کرده، بسیار بزرگتر است، و این تلاش مهندسی شرکت جهانی ما مهر تأییدی بر توانایی‌ها و تخصص مهندسی ماست.

دکتر صرحان در پایان افزود مهم‌تر از همه اینکه، تلاش استخدامی عظیمی صورت گرفت تا کارگران ساختمانی و سایر عوامل دست‌اندرکار در محل جمع شوند، آموزش ببینند، و درک کنند که مهم برای ما ایمنی در کار است. موفقیت و ایمنی در ساخت، همگی، گواه بر نحوه اجرای تیم ماست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *